ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים

ידית ואקום חשמלית לחיפוי קירות וריצוף גרניט פורצלן מדוקק

נשיאה והעברה בעזרת ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים וחיפויי קירות

ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים היא הדרך היעילה והבטוחה להתמודד עם הגודל של אריחים מדוקקים ובעיקר של הגדולים יותר ביניהם.

יש יתרון משמעותי לשימוש במכשיר ונטוזה חשמלית על פני העברה והתקנה ידנית של ריצוף אריחים מדוקקים בין אם מדובר על אריחים מדוקקים רגילים או על גרניט פורצלן מדוקק.

לוחות גרניט פורצלן מדוקק מגיעים בגדלים של עד 100X300 ס"מ, 120X250 ס"מ בעובי של פחות מס"מ אחד.

לחות אריחים מדוקקים אחרים יכולים להגיע בגודל של 120X270 ס"מ בעובי של 6 מ"מ בלבד מה שהופך את הטיפול בלוחות הן לנשיאה והן להתקנה מאתגר ביותר ללא שימוש במכשיר ונטוזה חשמלית.

ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים מאפשרת טיפול יעיל ובעיקר בטוח גם בלוחות גרניט פורצלן מדוקק הגדולים ביותר.

ונטוזה חשמלית

מידות ומשקל אריחים מדוקקים לדוגמא

על מנת להבין את היתרון בשימוש ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים יש לזכור כי התקנת חיפוי קירות עם אריחים מדוקקים כמו ריצוף גרניט פורצלן מדוקק מתבצע בעבודה ידנית ולא באמצעות מכונת ונטוזה.

לכן יש צורך ביצירת אחיזה יציבה ורציפה של המתקינים בכל סוג של אריחים מדוקקים הן להעברה והן לשליטה מירבית בעת ההנחה המדוייקת במקום המיועד או ההצבה וההצמדה לקיר בדיוק המרבי.

לדוגמא: אריחים מדוקקים בגודל 120X270 ס"מ ובעובי 6 מ"מ היחס בין הגודל לעובי מיצר סכנה ברורה לקיפול ושבירה של הלוח עוד בטרם יגיע אל נקודת הצמדה לקיר או הנחה על הרצפה.

לאחריזה בטוחה בלוח דק 6 מ"מ שהרוחב שלו 120 ס"מ ואורכו 270 ס"מ יש להשתמש בשני מכשירי ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים.

לעיתים אפילו נעזרים במתקן המחבר שתי ידיות ונטוזה חשמליות כדי למנוע סכנת שבירה.

משקל הלוח בדוגמה הוא כ-25 ק"ג כך שעם שימוש במתקן עם שתי מכשירי ונטוזה חשמליות גם עובד אחד יכול לשאת לוח כזה ללא סכנת שבירה.

גם באריחי ריצוף גרניט פורצלן הלוח הוא דק מאוד ולכן אחיזת ואקום רציפה בלוח היא מפתח הן לשמירה על הלוח בעת ההעברה והן לדיוק ויעילות בהתקנה.

למה עדיף ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים מול ונטוזה רגילה

לפניכם מספר נקודות המסבירות את היתרון בשימוש במכשיר ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים ללא קשר ליצרן ולסוג האריחים.

איכות האחיזה של ונטוזה חשמלית מול ונטוזה רגילה?

ונטוזה ידנית מוגבלת בכושר האחיזה שלה לשטח פנים חלק ואטום בלבד בעוד ונטוזה חשמלית יכולה להיצמד גם לשטח פנים שאינו אטום לחלוטין כגון לוח בטון, לוח גבס ועוד.

שמירה על רצף אחיזה במכשיר ונטוזה רגיל מול ונטוזה חשמלית?

במכשיר ונטוזה רגילה לאחר הצמדה ללוח אין מנגנון שמירה על ואקום בעוד כי ידית ואקום ונטוזה חשמלית המתקדמת ביותר מגיעה עם מנגנון בקרת ואקום ותחזק את הואקום במקרה שיש רפיון בואקום מסיבה כל שהיא.

ידית ונטוזה חשמלית לנשיאת משקלים גדולים

מקדם הבטיחות במקרה של ונטוזה חשמלית מאפשר לכם גם לשאת מארז של ארבע אריחים מדוקקים בגודל של 120X270 ס"מ שמשקלם כ-97.5 ק"ג.
כושר הרמה של ונטוזה חשמלית מאפשר לכם להרים אריחים מדוקקים אטומים עד משקל של 170 ק"ג כך, לרשותכם מקדם בטיחות לביצוע עבודות ריצוף אריחים מדוקקים ללא אובדן אחיזה.

ונטוזה חשמלית להנחת ריצוף אריחים מדוקקים היא כיום כלי עבודה בשימוש יומיומי על ידי בעלי מקצוע המתמחים בריצוף אריחים מדוקקים ואריחי גרניט פורצלן.