טיפים לקידום אורגני (מאמר אנושי (לא AI), התמונות AI)

הטיפ הכי חשוב בקידום אתרים אורגני

אף פעם אל תכתבו תוכן לאתר ואל תשקיעו בתוכן לאתר אם אתם לא יודעים (מבדיקה) שהתוכן יועיל לקידום, אחת הטעויות הנפוצות ביותר אבל בעלי עסקים שמנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם היא שהם משקיעים בתוכן שלא מניב תוצאות "ממש פול גז בניוטרל", אז אם יודעים לבדוק איזה ביטויים רלוונטיים ויכולים להניב תוצאות מצוין, אתם לא יודעים? אל תתקדמו, או שתלמדו איך בודקים (פשוט בעזרת גוגל "הכל לבדיקת מילות מפתח") או בקשו ממי שיודע שיבדוק לכם.

טיפ חשוב אבל מספר 2 ברשימה

מבנה דף תקין, כותרות (מספר סוגים של כותרות), תמונה, וסכמות, אתם חייבים להכיר את הדברים האלה בשביל לייצר מבנה דף תקין, אחרת אתם מבזבזים משאבים, כבר יש לכם מאמר, כבר יש לכם תמונה/ות כדאי שתדעו להכניס אותם כמו שצריך כדי שיהיה למנועי חיפוש קל לסרוק את האתר ולהבין מה אתם רוצים, ככל שתקלו על מנוע החיפוש הוא יסרוק אתם יותר, ככל שתקשו עליו הוא יסרוק אתכם פחות.

לקריאה נוספת:

טיפים לקידום אורגני

טיפ מספר 3 חשוב אבל 3

אף פעם אל תעלו תמונות כבדות לאתר, אני לא מהמקדמים ששמים את מהירות האתר כדבר חשוב מאוד, אבל הוא בהחלט חשוב, תמונות כבדות יגרמו לאתר להיות איטי ולהוריד ציון / תוצאות.

טיפ מספר 4

תייצרו קישורים קבועים לאתר, לא משנה אם בתשלום או בחינם, לא משנה אם מרשתות חברתיות או מאמרים בתשלום, אבל תייצרו באופן קבוע קישורים לאתר, גוגל סורק את הרשת ושהוא מזהה שיש קישורים חדשים כל הזמן שנכנסים לאתר הוא מבין שהאתר עדכני ואקטואלי ומעלה לו את הדירוג, אם יש משהו שאתם מוכנים לשלם עבור שירות, הרי ששירות בניית קישורים הוא סופר חשוב לאתר.

טיפ מספר 5

שלב קישורים פנימיים באתר שלך, רשת הקישורים בתוך האתר מספקת לנו 2 דברים, הראשון, בעזרת רשת קישורים גוגל יוכל להגיע לכל מקום באתר, השני ככל שיש לדף באתר יותר קישורים (פנימיים) אני בעצם מציין לגוגל שהדף הזה חשוב לי, וזה משמעותי.

טיפ מספר 6

הוא מאוד מאוד חשוב אבל נכתב רק מספר 6 כי הוא לא עוזר באופן ישיר לקידום אורגני אלא יותר באופן עקיף, חברו את האתר שלכם לכלים החינמיים של גוגל Google Analytics ו-Google Search Console, חובה לכל בעל אתר, לאחר מכן הקדישו מספר שעות ללמוד על הכלים האלה על מנת למקסם את הפוטנציאל של האתר, הכלים האלה חשובים כי הם מספקים לנו המון אינפורמציה להבין איך גוגל חושב.

טיפים לקידום אורגני

טיפ מספר 7 – הוא לא טיפ לקידום אורגני הוא טיפ להגברת המרה.

אך תסכימו איתי שהגברת המרה זה מאוד חשוב.

אז הטיפ הולך ככה, גלשו באתר שלכם ודמיינו שאתם מישהו זר, לא הבעלים של האתר, תבדקו אם יש באגים או קושי מיוחד לנווט באתר, אני ממש לא מבקש שתוציאו אלפי שקלים על שיפור חוויית המשתמש (UX), לרוב המוחלט של האתרים/העסקים זה ממש לא בתקציב ולא רלוונטי, אבל, ראיתי לא מעט אתרים שהיה פשוט באגים ואחרי שסידרנו את הבאגים המכירות עלו בהדרגה, רק מכך שהבאגים טופלו, לכן חשוב מאוד לעבור על האתר, פעם בחודש מקסימום, חשוב מאוד שבעל אתר יכיר את האתר שלו הייטב.
בהצלחה.